Tuesday, February 23, 2010

Stage Victor

Yo Basterds!

Nog een week en het is eindelijk zover, dan gaat mijn Indonesië avontuur beginnen! Ik ga 6 maanden op Java in Yogyakarta een beetje
kunst maken en chilluh. Natuurlijk eigenlijk maar 3 maanden en dan 1,5 maand reizen en dan nóg een maandje werk maken/chilluh
dus dat word echt héél erg, hahaha! Wat zijn die stages van I/M/D toch verrot!


Ik had al tegen sommige gezegd dat jullie mij konden volgen en dat kan op dit lauwe blog: http://www.victoralexland.wordpress.com.
Zal wel ff rocken en I/M/D representen en ik kijk uit voor gif-slangen en andere troep, aangezien ik in de f*cking rijstvelden slaap.
Laat is wat van jullie horen, ik check jullie snel! En als je in de buurt ben drop dan ff langs om te chilluh! BRAP!

Slamat Tinggal!

Victor.

(Victor lukt het niet om op dit blog iets te plaatsen, vandaar het door mij gedaan wordt...)

No comments: