Sunday, April 4, 2010

Qu'est-ce que c'est une pomme de terre?

Lieve Basterds,

Het gaat goed, te gek zelfs. Anne en ik zijn gaan samenwonen in dit prachtige complex, nog steeds op de bagijnhof. We hebben een tweetal weekjes gekaapt om er een mooi stekje van te maken. Het is hier heurlijk! De bar, de klimrekken en zenhoeken maken dit tot een plek om nog lang te blijven.

Stage #1 is klaar. Ik ben niet gemaakt voor kantoor, en we hebben op basis daarvan afgesproken dat ik werk op mijn manier, en nu heb ik in één maand het resultaat van drie kunnen bereiken. Ze heeft me een baan aangeboden voor als ik mn jobhop sessie heb afgerond. Dus ik neem aan dat we beiden tevreden mogen zijn.

Stage #2. Vrijdag 09/04/10 vertrek ik naar MALI. We gaan met een handvol Belgen en Fransozen een hoofdstuk van een doorlopend ontwikkelingsproject tegemoed. Omdat mijn bloed te dik is voor de Sahara ben ik mijn eigen 'afvalrace' begonnen tezamen met een cursus frans. Eenmaal bekomen van de schok een groot aantal vooroordelen te zijn verloren, ga ik worstelen met een logo voor de stichting die het project huisvest.

Stage #3 is in zicht. Ik kan misschien voor (hushhush) een 3D visualisatie maken voor de site, met als beloning (jaja!) een (shhh!). Mocht dit helemaal doorgaan kan ik mezelf in sponsmodus baden met informatie over fundament scheurende ontwikkelingen. Vingers --> X

Deze periode heeft voor mij een kluit waarheden onthuld. Soms lijkt een week op een maand en andersom, en overzichtelijke prioriteiten zijn zo ver te zoeken als de ambitieuze ideeën die niet aan te slepen zijn.
Het enige waar we het in ieder geval over eens kunnen zijn:
Ga met de vla.

No comments: